Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня покупки, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом. У разі купівлі товару в інтернет - магазині - з моменту отримання товару на пошті або через кур'єра.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Покупець повинен мати оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.

У разі обміну та поверненню товару вартість доставки сплачується клієнтом!

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:

  • купити будь-який інший товар з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
  • повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

Ми не зможемо обміняти і прийняти повернення товару, якщо:

  • товар придбаний в іншому магазині;
  • ви користувалися товаром;
  • товар відноситься до категорії товарів, що не підлягають обміну / поверненню.

Перукарські електроінструменти, які були в експлуатації в період 14 днів з дня продажу, ви можете обміняти / повернути тільки після зв'язку з сервісним центром, де буде перевірено якість та збереження техніки.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »:

  • косметика;
  • парфумерія;
  • гребінці, брашинги, масажні щітки;
  • одноразова продукція;
  • пензлі і набори пензлів;
  • пилки, бафи, полірувальники;
  • перукарські ножиці;
  • інструменти для манікюру і педикюру;
  • лаки і гель-лаки;
  • фарби / засоби для фарбування волосся;
  • стайлінг для волосся;
  • шпильки і заколки для волосся;
  • апарати для гоління;
  • вироби з натурального та штучного волосся.

Такий товар можна повернути тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

У разі виробничого браку, а також можливих помилок з боку магазину при комплектації замовлення - оплата вартості доставки обміну і повернення за рахунок магазину.

Забираючи товар з відділення Нової Пошти (у кур'єра Нової пошти) Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітнику поштової служби / кур'єрі.

Товари, придбані в роздрібних магазинах м.Києва та м.Одеси, підлягають обміну та поверненню тільки у відповідному магазині.

Якщо ви хочете обміняти або повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером, (+38 (093) 0-888-100) і він запропонує вам можливі варіанти обміну або розповість про алгоритм ваших дій для повернення товару в магазин і повернення грошових коштів за товар.

Повернення грошових коштів на ваш розрахунковий рахунок здійснюється після отримання товару і вивчення повернутих позицій менеджером нашого магазину.

Після закінчення 14-ти денного терміну з моменту покупки, повернення товару можливий тільки по гарантії.